Хочете повернути або обміняти товар належної якості?
 

 Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Варто пам’ятати, щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд та не використовувати. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Тому якщо Ви, придбали товар, користувались ним та використовували його за призначенням. Повернути товар не вийде, оскільки на товарі легко провірити час роботи, сліди вжитку, що автоматично поставить товар у ряд «вживаного». 

Висновок згідно статті 9. Закону України "Про захист прав споживачів"

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщинами
  • Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування
  •  

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину technoplayua@gmail.com, або у Viber за номером +380730055505 або перейти за посиланням "Заява на повернення товару належної якості" , вказавши причину повернення або заповнити форму в низу цієї сторінки.
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості.
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект.
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.

3. Адреса для повернення товару

  • Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта".
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару уточнить менеджер.

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, компанія на вимогу компенсує витрати на зворотню доставку товару.
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки Українською мовою.
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 14 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 14 робочих після отримання нами Вашого повернення.
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.

 

Гарантійна підтримка

Всі представлені товари оргінальні, та запаковані. З гарантією від продавця!

Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну або заміну товару.
Гарантійний термін від 1 - 24 місяців, залежно від категорії товарів. Гарантійний термін вказаний на кожній картці товару, а також в гарантійному талоні.

Якщо ж покупець повертає товар по гарантії, він може розраховувати на безкоштовне усунення несправності в розумні терміни / компенсацію своїх витрат на усунення несправності / зменшення вартості товару.

Проте, якщо виявлено несправність, яка виникла з вини виробника, істотна, тобто не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, яка після усунення проявляється знову, та має такі властивості:

  • не може бути усунена;
  • робить товар суттєво іншим, змінює його характеристики;
  • на її усунення потрібно тривалий час (більше 60 днів)

в такому випадку клієнт має право розраховувати на розірвання угоди купівлі-продажу та повернення коштів або заміну на аналогічний товар, після відповідного висновку авторизованого сервісу з підтверженням дефекту.

Вам може бути відмовленно у гарантійному обслуговувані у таких випадках:

1. Порушення правил експлуатації, наведених у технічній документації, що супроводжує устаткування;
2. Наявність пошкодженого корпусу, серійного номеру, пломб;
3. Включення в мережу з невідповідною напругою;
4. Б
уло здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
5. Заміни частин виробу на інші;
6. У разі неправильно оновлення програмного забезпечення для пристрою;
7. Недбалого поводження, підвищеного зносу в результаті використання в професійних цілях

8. Є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
9. Серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійне обслуговування не надається третім особам, лише прямим клієнтам компанії!

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності та елементи:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;

  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);

  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;

  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

  • несправності комплектних навушників, пультів ДУ, елементів живлення, картриджів, фарбувальних стрічок, інших витратних матеріали та будь-які інші комплектуючі частини, які мають природний обмежений період працездатності;

Умови гарантії не передбачають чистку головок, трекболів, заправку картриджів, установку і супровід програмного забезпечення. Збереження, відновлення та перезапис інформації не виконується. Гарантія не поширюється на кінцеві каскади портів комп’ютера, а також на органи управління при їх неправильному або посиленому використанні

Гарантія не поширюється, якщо продукт(и) використовується в будь-якій мірі, за межами звичайного використання за призначенням, що включає, але не обмежується, «МАЙНІНГ» (наприклад, криптовалюта, інтелектуальний аналіз даних, майнінгові ферми)».

1. Заповніть бланк товару на гарантійний ремонт

  • Заповніть заяву та надішліть на email нашого магазину technoplayua@gmail.com або на Viber за номером +380730055505 , вказавши опис поломки (несправності), не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар

2. Запакуйте товар

  • Покладіть товар в оригінальну упаковку з усіма комплектуючими. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали

3. Адреса для повернення товару на гарантійне обслуговування.

  • Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару уточнить менеджер.
     

4. Оплата доставки товару на гарантійне обслуговування

  • Усі послуги логістики та доставки сплачує покупець.

Термін перевірки, логістики виробу до СЦ до 14 днів. Термін ремонту при наявності запчастин до 45 робочих днів. Термін ремонту при не наявності запчастин до 60 днів.
Гарантійний термін вказаний у карточці товару, вкладка характеристики.

 

Гарантією не забезпечено претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником. (Наявність на LCD-екрані некерованих пікселів не є дефектом, невідновні блоки на HDD в кількості, зазначеній в ТУ, не є його дефектом.) Рішення гарантійної майстерні відносно обґрунтованості дефектів є остаточним.