Гарантія від магазину та від виробника – це дві різні форми гарантійного обслуговування, і кожна має свої особливості. Розглянемо їх відмінності, щоб допомогти визначитися, що краще обрати:

1. Гарантія від виробника

  • Що це: Гарантія, яку надає сам виробник товару, зазвичай діє у всіх авторизованих сервісних центрах, незалежно від місця покупки, але перед покупкою потрібно переконатися чи увашій країні є такі сервіси.
  • Тривалість: Термін гарантії від виробника часто є стандартним і прописаним у супровідній документації (зазвичай 1-3 роки, залежно від товару).
  • Умови обслуговування: Гарантійний ремонт здійснюється в офіційних сервісних центрах виробника. Перевага полягає в тому, що таких сервісів може бути декілька і це зручно по розташуванню. Можна особисто віддати твоар на гарантію.
  • Обмеження: Виробники можуть мати певні обмеження, зокрема на модифікації пристроїв, які не дозволяють користувачам вносити будь-які зміни в обладнання. Якщо таке сталося, гарантія може бути анульована.

2. Гарантія від магазину

  • Що це: Магазин сам надає гарантійне обслуговування, найчастіше через власний сервісний центр, партнерську організацію чи в автоизованих сервісних центрах
  • Тривалість: Термін такої гарантії може бути більшим або меншим, ніж у виробника, іноді вона є продовженою чи розширеною гарантією, яку пропонує магазин як додаткову послугу. Також магазин може чітко надати терміни, що до гарантії так як особисто несе відповідальність
  • Умови обслуговування: У цьому випадку ремонт чи заміна товару виконуються силами магазину або його сервіс-партнерів. Це може бути вигідно, оскільки магазин турбується про своїх клієнтів і хоче щоб ви повернулись
  • Особливості: Гарантія від магазину часто дозволяє з економити час на пошуки сервісних центрів і деяких формальностей. Але можуть бути обмеження у вигляді меншої кількості сервісних центрів чи відсутності офіційних запчастин.

Що обрати?

  • На нашу думку гарнтія від магазину є більш комфортнішою і надійнішою. Оскільки усіма питаннями займається магазин. Вам не потрібно шукати сервісні центри, а прсто звернутися у магазин. Плюсом також є це, що магазин має досвід з роботою з сервісними центрами та якісніше описати, перевірити та подати недолік, а також у кофліктних питаннях взяти відповідальність, що до гарнатії на себе і виріштити її для вас позитивно.